Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Tongerlo, België van Lisa Vanermen - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Tongerlo, België van Lisa Vanermen - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Lisa Vanermen

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 Oktober 2014 | België, Tongerlo

Nog een kleine week en dan stap ik met 8 medestudenten het vliegtuig op naar het verre Kameroen. Hoewel ik nog een hoop in orde moet brengen wil ik stiekem dat we al zover waren. Na een tussenlanding in Casablanca, zullen we zondagochtend aankomen in Douala, waar we tot dinsdag zullen verblijven. Daarna zullen we richting onze stageplaatsen vertrekken, met nog een overnachting in Bamenda. Samen met Hilke zal ik dan doorreizen naar Djottin. Nog een weekje aftellen en dan kan het nieuwe avontuur beginnen!

  • 31 Oktober 2014 - 20:13

    Winnie:

    Het vertrek komt dichterbij, nog één nachtje slapen en dan is het zover. Toch een beetje raar als je als moeder je dochter ziet vertrekken, maar ook heel spannend en boeiend. Ik wens je nog een laatste zalige nacht in je eigen bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Blog over mijn reis naar Kameroen.

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 8251

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 29 April 2015

Kameroen

Landen bezocht: